استاندار همدان با اشاره به پتانسیل بالای همدان در تولید و صادرات محصولات با کیفیت گفت: آمادگی استان برای هر گونه همکاری به ویژه سرمایه گذاری‌های مشترک با کشور چک را اعلام می‌کنم.

 همدان آمادگی همکاری و سرمایه گذاری‌های مشترک با کشور چک را داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در دیدار با سفیر چک در ایران خطاب به سفیر چک اظهار داشت: از شما و اتحادیه اروپا که در ارتباط با برجام پشتیبانی مناسبی از حقانیت ایران دارید، تشکر می‌کنیم، آمادگی استان برای هر گونه همکاری به ویژه سرمایه گذاری‌های مشترک با کشور چک  را اعلام می‌کنم.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی همدان از فعال‌ترین اتاق‌های کشور باشد گفت: همدان استانی مستعد برای گردشگری است و زیرساختها و دسترسی‌های گردشگری بسیاری دارد و بهترین آب و هوا و شرایط گردشگری طبیعی را نیز دارا است.

استاندار همدان بیان کرد: محصولات کشاورزی از همدان مانند کشمش و گردو به کشورهای بسیاری صادر می‌شود ضمن اینکه استان همدان در تولید شش محصول رتبه نخست کشور را  دارد، ضمن اینکه صنایع تبدیلی برای استان مهم است و شما می‌توانید در این زمینه مشارکت داشته باشید.

انتهای پیام/ص.ف

آمادگی همدان برای سرمایه گذاری مشترک با کشور چک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.